احصائيات

عدد إدراجاتك: 9

عدد المشاهدات: 1,622

عدد التعليقات المنشورة: 0

عدد التعليقات غير المنشورة: 0

دفتري.كوم
تصفح صور دفتري تصفح اقتباسات دفتري تسجيل / دخول






Articles

سفر شگفت انگیز به Zhaozhou پل-A بیمار PKD از آرژانتین

سفر شگفت انگیز به Zhaozhou پل-A بیمار PKD از آرژانتین

من ساندرا از Argentina.I father.When من دکتر من در بیمارستان محلی بازدید PKD کردم، او به من گفت که نمی تواند درمان من به هیچ چاره ای جز صبر برای کلیه failure.I می خواهید به خلاص شدن از شر آن عذاب بنابراین من به چین آمده و در پی برای درمان چین.

من وارد این بیمارستان آوریل 3th.I عمیقا احساس می کنم بسیار دلسوز و عشق از افراد فوق العاده در درمان hospital.The چینی چند روز درمان desperately.After من را شگفت زده می کند، احساس می کنم خیلی بهتر، هیچ سردرد و vomiting.I با من بسیار راضی هستم درمان.
 

بهار بهترین فصل در رونق China.Flower و پرندگان آواز خواندن everywhere.It یک day.I خوب و آفتابی احساس می کنم بسیار هیجان زده است زیرا پزشک من همراهی ما را به دیدار Zhaozhou Bridge.It در نزدیکی بیمارستان واقع شده که در آن ما شوید Zhaozhou پل دارای سابقه بسیار طولانی است و آن را در سراسر جهان مشهور است برای structure.It منحصر به فرد خود بسیاری از خارجیان را به خود جذب می هر سال است.

همراه با ما، یک بیمار را از لیبی و از اعضای خانواده خود را این travel.They می پیوندد به نظر می رسد همچنین بسیار excited.Look! آنها عکس گرفته شده با Zhaozhou پل می باشد.

من واقعا تشکر برای Kidneyabc Center.It من می شود برای پیدا کردن این بیمارستان شگفت انگیز و درمان است. زندگی در بیمارستان بسیار رنگارنگ است.

اضافة تعليق


مسجل في دفتري
نص التعليق
زائر
نص التعليق