احصائيات

عدد إدراجاتك: 9

عدد المشاهدات: 1,622

عدد التعليقات المنشورة: 0

عدد التعليقات غير المنشورة: 0

دفتري.كوم
تصفح صور دفتري تصفح اقتباسات دفتري تسجيل / دخول






Articles

کیست های کلیوی دو طرفه: علائم، عوامل خطر و عوارض

کیست های کلیوی دو طرفه: علائم، عوامل خطر و عوارض

کیست های کلیوی دو طرفه اشاره به وجود کیست در هر دو کلیه. این مقاله به بیش از علائم، عوامل خطر و عوارض کیست های کلیوی دو طرفه را می دهد.

علائم

در موارد عمومی، کیست های کلیوی دو طرفه ساده ایجاد نمی کند ممکن است در علائم و بیماران symptoms.Some آنها را در سراسر lifetime.However خود متوجه نیست، اگر کیست های کلیوی رشد می کنند به اندازه کافی بزرگ، علائم زیر ظاهر خواهد شد.

درد مبهم در پشت و یا سمت

تب

بالا درد شکم

فشار خون بالا

عوامل خطر

خطر از داشتن کیست های کلیوی دو طرفه را افزایش دهد به عنوان شما مسن تر، هر چند آنها می توانند در هر age.Approximately 50 درصد از افراد بالای 50 سال رخ می دهد ممکن است کیست های کلیوی ایجاد می شود.

عوارض

همانطور که کیست های کلیوی دو طرفه توسعه، هزاران عوارض رخ خواهد داد، به شرح زیر است:

عفونت کیست: اگر کیست های کلیوی آلوده شدن به عفونت، تب و درد می شود.

پارگی کیست: اگر فشار افزایش در کیست های کلیه، کیست ممکن است کیست های کلیوی rupture.A که انفجار می تواند باعث درد شدید در پشت و یا سمت خود را. در برخی موارد، سلولهای قرمز خون را می توان در ادرار متوجه.

انسداد ادرار: کیست کلیوی است که مانع جریان طبیعی ادرار ممکن است به تورم کلیه منجر شود.

فوق نگاهی کلی علائم، عوامل خطر و عوارض کیست های کلیوی دو جانبه.

آیا همه موارد کیست های کلیوی دو طرفه نیاز به درمان؟

هنگامی که کیست کوچک هستند و باعث هیچ نشانه ای ندارند، بیماران treatment.However لازم نیست، اگر علائم فوق ظاهر می شود، درمان به موقع و تهاجمی required.Then است آنچه را که برای درمان کیست های کلیوی دو طرفه است؟

جراحی درمان کلی برای cysts.However کلیوی دو طرفه است، پس از مایع تخلیه شده است، کیست به احتمال بسیار زیاد به relapse.Also، جراحی طب گیاهی بسیار تهاجمی procedure.Chinese است یک جایگزین برای درمان کیست های کلیوی دو طرفه است. این داروها می توانند کیست در راه خفیف کوچک و توقف کیست های enlarging.Thus، آن می تواند از کیست از ایجاد نتایج جدی تر متوقف شود.

اضافة تعليق


مسجل في دفتري
نص التعليق
زائر
نص التعليق