احصائيات

عدد إدراجاتك: 9

عدد المشاهدات: 1,622

عدد التعليقات المنشورة: 0

عدد التعليقات غير المنشورة: 0

دفتري.كوم
تصفح صور دفتري تصفح اقتباسات دفتري تسجيل / دخول






Articles

آیا چینی Osmotherapy درمان بیماران نارسایی کلیه با پیوند کلیه


32 سال پیش شده اند و عملکرد کلیه ام به کاهش. من می خواهم بدانم که در آن و چگونه می تواند من یک چنین رفتاری. این بیماری که برای ما پیغام باقی مانده است. آیا شما از همین مشکل رنج می برند، اگر چنین است، لطفا اضافه کردن واتساپ / وایبر +008615233618520 به دانستن جزئیات بیشتر.

Osmotherapy به چینی نیز میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، که یک درمان معروف در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang. بسیاری از بیماران در سراسر جهان برای دریافت این درمان آمده است. استفاده از این درمان نیاز به یک سلامت و محیط زیست پاک. بنابراین، سموم مختلف و ضایعات محصولات سپرده در خون باید از بدن دفع می شود به طور کامل. کارشناسان کلیوی نیز اهمیت دفع مواد زائد گوناگون از بدن به طور کامل به دلیل رسوب سموم و مواد زائد در خون نه تنها باعث می آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت برجسته، بلکه باعث بهبود کارآمد از درمان های دیگر. با توجه به این نگرانی، سموم، حذف درمان توسعه داده شده است برای کمک به بیماران دفع سموم مختلف.

علاوه بر این، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به تصویب رسید به بهبود عملکرد کلیه. در این روش درمانی، می سبزی فوق العاده ای که برای بیماران در یک فرایند انتخاب وجود دارد. علاوه بر این، داروهای گیاهی را به پودر تصفیه شده به منظور بهبود کارایی آن است. با اتصال دستگاه اسمزی و دو بسته دارو، مواد فعال در داروهای گیاهی خواهد آمد و پس از آن نفوذ ضایعات در داخل به طور مستقیم. در همان زمان، خون کافی، اکسیژن و تغذیه نیز می تواند در داخل کلیه طور مستقیم تحویل به طوری که برای آماده سازی بهداشت و محیط زیست پاک به بهبود عملکرد کلیه.

علاوه بر این، دارو حمام، حمام پا، داغ فشرده درمان، بخار درمانی، طب سوزنی درمان و انجام فتیلهگذاری.

استفاده از این درمان به شما کمک کند از نارسایی کلیه را تا حد امکان بهبود می یابند. علاوه بر این، این درمان می شود بیش از یک ماه اجرا، که در آن وضعیت بیماری خود را بهبود یافته است زیادی و برخی از علائمی مانند خستگی، کم خونی و گرفتگی عضلانی اساسا خاطرات خود را زنده.

Osmotherapy به چینی عملکرد قابل توجهی در کمک به بیماران کم کردن سرعت پیشرفت بیماری است. آیا شما میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد این، لطفا شرایط کنونی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال و یا پیام زیر را ترک. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

اضافة تعليق


مسجل في دفتري
نص التعليق
زائر
نص التعليق