احصائيات

عدد إدراجاتك: 9

عدد المشاهدات: 1,622

عدد التعليقات المنشورة: 0

عدد التعليقات غير المنشورة: 0

دفتري.كوم
تصفح صور دفتري تصفح اقتباسات دفتري تسجيل / دخول






Articles

آیا بیماران مبتلا به کراتینین 12 و اوره 92 می توانند دیالیز را متوقف کنند


در روزهای اخیر، بیشتر و بیشتر بیماران تالش برای متوقف کردن دیالیز برای بسیاری از اثرات نامطلوب برای بیماران دارند. این کیفیت زندگی شما را به میزان زیادی کاهش می دهد. در حالی که بیماران مبتلا به کراتینین 12 و اوره 92 می توانند دیالیز را متوقف کنند؟ لطفا WhatsApp / Viber / Wechat + 008615233618520 را وارد کنید.

در درجه اول، دلیل اینکه بیماران از سطح کراتینین بالا و سطح اوره بالا رنج می برند این است که کلیه نمی توانند عملکرد خود را همانطور که باید انجام دهند، در نتیجه، تعداد زیادی از مواد سمی و مواد زائد به خون شما می رسند. بنابراین، برای مقابله با این، شما باید تاکید بیشتری بر تعمیر کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه داشته باشید.

در چین، بیمارستان بیماری کبد شیجیاژوانگ که در آن بسیاری از بیماران دریافت بهبودی را به همراه می آورند، بیماران را به مجموعه ای از درمان های طبیعی می رسانند.

اول از همه، دلیل اینکه شما از سطح کراتینین بالا رنج می برید این است که توکسین ها و زباله های زیادی وجود دارد که در خون شما ایجاد می شود. بنابراین، سموم و زباله های ذخیره شده در خون باید از بدن به درستی حذف شوند، انتشار سم ها نه تنها موجب آسیب بیشتر به عملکرد کلیه می شود، بلکه باعث کاهش کارایی سایر روش ها می شود. به این ترتیب، درمان با سم زدایی حذف می شود تا به طور کامل از مواد سمی مختلف و مواد زائد خارج شود.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یک درمان برای بهبود عملکرد کلیه است. این یک برنامه خارجی است و گیاهان فوق العاده حاوی این درمان هستند، علاوه بر این، داروهای گیاهی برای بهبود کارایی آنها پودر پودر شده اند. با اتصال دستگاه اسموتیک و دو کیسه دارویی، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و سپس به طور مستقیم داخل ضایعات کلیوی نفوذ می کنند. با گسترش رگ های خونی، ترویج گردش خون، انتقال التهاب و انعقاد خون در خون، آزاد سازی هیپوکسی و ایسکمی در خون، کلیه بیمار می تواند به طور طبیعی و به تدریج ترمیم شود. بنابراین، کلیه بیمار می تواند به طور طبیعی و به تدریج ترمیم شود. در نتیجه سطح بالای کراتینین و اوره به طور کلی همراه با بهبود عملکرد کلیه کاهش می یابد و فرکانس انجام دیالیز در یک هفته می تواند کاهش یابد.

اگر شما از کراتینین 13 و اوره 92 رنج می برید، لطفا زمان را برای درمان در اسرع وقت اندازه گیری کنید، در غیر این صورت، آن را به مرحله پیشرفته تبدیل می کند. آیا می خواهید اطلاعات بیشتر در مورد نحوه درمان طب طبیعی با مشکلات بیماری کلیه را بدانید؟ لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را بگذارید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.


اضافة تعليق


مسجل في دفتري
نص التعليق
زائر
نص التعليق